KURZOVÉ SÁZKY - SPORTOVNÍ PRAVIDLA


FOTBAL

 

  1. Počet gólů v ligách celkem - hráč tipuje, kolik gólů celkem padne v určitém počtu zápasů v rámci jedné fotbalové ligy. Pokud dojde k odložení nebo zrušení některého z utkání, bude vyhodnoceno tak , že v tomto utkání padly přesně dva góly. Pokud dojde k odložení nebo zrušení dvou nebo více zápasů, bude celá sázka prohlášena za neplatnou, resp. vyhodnocena kurzem 1,0 (jedna)
  2. Výsledek fotbalového utkání je vždy založen na 90 minutách zápasu, včetně nastaveného času. Prodloužení nebo následný penaltový rozstřel nebudou brány v úvahu. To platí pro všechny druhy sázek (góly, rohy, fauly, ofsajdy, střely na branku, držení míče, žluté/červené karty, střelci atd.), pokud není výslovně uvedeno jinak.
  3. Kurzová nabídka je přizpůsobena délce zápasu. Sázky jsou platné pouze v případě, že se fotbalový zápas odehrál standardně 2 x 45 nebo 2 x 40 minut (přátelská utkání, zápasy juniorské kategorie atd.). Ve všech ostatních případech jsou sázky považovány za neplatné a vyhodnoceny kurzem 1,0 (jedna).
  4. V případě, že se fotbalový zápas nebude skládat ze dvou poločasů, budou všechny sázky zrušeny a vyhodnoceny kurzem 1,0 (jedna).
  5. Nastavení času na konci prvního poločasu se počítá jako 45. minuta bez ohledu na to, jak dlouho ve skutečnosti trvalo.
  6. Začátek druhého poločasu se počítá jako začátek 46. minuty bez ohledu na to, jak dlouho trval první poločas i přestávka.
  7. Nastavení času na konci zápasu se počítá jako 90. minuta bez ohledu na to, jak dlouho ve skutečnosti trvalo.

 

BONUS TIP

 

  1. Denní nabídka zvýhodněných kurzů na 2-5 fotbalových utkání
  2. Každá sázka v rámci bonus tipu je označena písmenem B (např tip 1 = 1 B)
  3. K vybranému bonus tipu je nutné přidat alespoň 3 libovolné zápasy každý s minimálním kurzem 1,25 a vyšším
  4. Vypsané sázky v rámci bonus tipu nelze navzájem spolu kombinovat

 

TENIS

 

  1. V případě, že o vítězi zápasu rozhodne „Super Tiebreak“, tento „break“ je považován za třetí set.
  2. Každý „Tiebreak“ nebo „Super Tiebreak“ se počítá jako jeden game.
  3. V případě, že o vítězi zápasu, který je předmětem sázky, rozhodne „Super Tiebreak“', je kurzová nabídka přizpůsobena formátu utkání a provozovatel není povinen v nabídce specifikovat, jakým způsobem se bude hrát rozhodující set.
  4. V případě, že tenista vzdá zápas před jeho začátkem (bez boje), všechny sázky budou vyhodnoceny kurzem 1,0 (jedna).
  5. V případě, že tenista vzdá zápas po zahájení zápasu (skreč), jsou všechny hry, jejichž výsledek byl realizován (odehrán) do okamžiku přerušení, prohlášeny za platné. Hry, jejichž výsledek nebyl realizován, budou vyhodnoceny kurzem 1,0 (jedna).
  6. V případě odložení už rozehraného zápasu se očekává pokračování, pokud se pořadatel turnaje nebo soutěže nerozhodne zápas zcela zrušit (nevyhodnocuje se kurz 1,0  po 48 hodinách, ale čeká se pokračování zápasu).

 

VOLEJBAL

 

  1. V případě, že o vítězi zápasu rozhodne tzv. „Zlatý set“, nebude tento set započítáván do žádné hry (body, sety...).

 

BASEBALL

 

  1. V případě odložení a nedohrání utkání do konce kalendářního dne, na který bylo toto utkání plánováno, budou všechny sázkové události vyhodnoceny kurzem 1,0 (jedna).
  2. V případě, že je utkání přerušeno a není dohráno do konce kalendářního dne, na který bylo plánováno, jsou za platné prohlášeny všechny hry, jejichž výsledek byl do doby přerušení realizován (odehrán). Hry, jejichž výsledek nebyl realizován, budou vyhodnoceny kurzem 1,0 (jedna).
  3. V případě, že se hrají dva zápasy stejných soupeřů během stejného kalendářního dne, sázka se vždy vztahuje na první odehraný zápas.

 

AUTOMOBILOVÉ SPORTY (Moto GP, Formule 1, Rallye)

 

  1. Sázka na umístění je považována za platnou, pokud se závodník, který je předmětem sázky, objeví na startovací pozici závodu, bez ohledu na to, zda se mu povede nebo nepovede do závodu startovat.
  2. Pokud se závodník na startovací pozici závodu neobjeví, všechny sázky na umístění tohoto závodníka budou vyhodnoceny kurzem 1,0 (jedna).
  3. Pokud se závodník nezúčastní posledního kvalifikačního tréninku, všechny sázky na něj na Umístění v kvalifikaci budou vyhodnoceny kurzem 1,00 (jedna).

 

H2H / Duely:

 

  1. V případě, že jeden závodník odstoupí ze závodu, vítězem se stává závodník, který závod dokončí;
  2. V případě, že oba závodníci odstoupí ze závodu současně (kolize a podobně...), sázka bude vyhodnocena kurzem 1,0 (jedna);
  3. V případě, že v průběhu závodu odstoupí oba závodníci, ale ne současně, vyhrává ten, kdo odstoupil později;
  4. V případě, že se jeden nebo oba závodníci nedostaví na startovací pozici závodu, sázka bude vyhodnocena kurzem 1,0 (jedna).
  5. Pokud je sázková událost (kvalifikační fáze nebo závod) odložena nebo přerušena a není dokončena do 48 hodin od plánovaného času (času v místě konání akce), bude vyhodnocena kurzem 1,0 (jedna) pro všechny hry, které nebyly nerealizovány.

 

CYKLISTIKA    

 

  1. Sázka na umístění se považuje za platnou, pokud závodník, který je předmětem sázky, startuje v závodu nebo soutěži.
  2. Sázka bude vyhodnocena kurzem 1,0 (jedna) pouze v případě, že závodník v závodu nebo soutěži vůbec nestartuje.

 

BOJOVÉ SPORTY

 

  1. V případě odstoupení nebo diskvalifikace jednoho ze zápasníků před začátkem prvního kola budou všechny sázky s touto událostí vyhodnoceny kurzem 1,0 (jedna)
  2. Sázky na kolo, která rozhodne o výsledku zápasu.
    Je-li v nabídce uvedeno půl kola (0,5), v tom případě se polovině příslušného kola, která určuje sázky pod/ nad (under/over) rozumí 2 minuty a 30 sekund.  Kupříkladu „2,5 kola“ znamenají dvě celé kola a dvě minuty a třicet sekund 3. kola.
    Pokud zápas skončí přesně ve 2. minutě a 30. sekundě 3. rundy, výsledek bude vyhodnocen jako „nad 2,5 kola“.

 

LYŽOVÁNÍ

 

  1. Sázka na umístění je považována za platnou, pokud závodník, který je předmětem sázky, nastoupí do závodu nebo do první série skoků.
  2. Sázka bude vyhodnocena kurzem 1,0 (jedna) pouze v případě, že závodník do závodu nebo první série skoků vůbec nenastoupí.

 

ATLETIKA

 

  1. Sázka na umístění je považována za platnou, pokud závodník, který je předmětem sázky, nastoupí do závodu nebo do soutěže.
  2. Sázka bude vyhodnocena kurzem 1,0 (jedna) pouze v případě, že závodník do závodu nebo soutěže vůbec nenastoupí.

 

VIRTUÁLNÍ FOTBAL

 

  1. Virtuální fotbal (VFL) je počítačově generovaná událost, jejíž výsledek je určen generátorem náhodných čísel (RNG - Random number generator).
  2. VFL poskytuje 24/7 virtuální sázkové příležitosti 365 dní v roce. Ligu tvoří 16 týmů a sezóny probíhají neustále. Každou sezónu tvoří 30 kol, v rámci kterých se hrají zápasy doma a venku. Možnost sázení je k dispozici vždy - tedy i během sezóny.

 

INFORMACE O SEZÓNĚ

 

Jedna sezóna trvá celkem 141 minut a je rozdělena do 3 částí:

 

  • „Oznámení sezóny“ je období před zápasem, které trvá 2:30 minuty
  • „Kola v sezóně“ představují celkovou dobu trvání všech kol, která činí 137:30 minut
  • „Zpráva o sezóně“ je období po každé sezóně a trvá 60 sekund

 

INFORMACE O KOLE

 

Jedno kolo trvá 4:35 minut. Je rozděleno do následujících částí:

 

  • „Oznámení utkání“ je období 60 sekund před zápasem
  • „První poločas“ trvá 90 sekund
  • „Poločasová přestávka“ trvá 10 sekund
  • „Druhý poločas“ trvá 90 sekund
  • „Zpráva o utkání“ trvá 10 sekund
  • „Zpráva o kole“ trvá 15 sekund

 

Sázení na zápasy VFL je možné nejpozději 10 sekund před začátkem utkání. Sázky na utkání z následujících kol je možné provést do konce sezóny. Pokud si vyberete kolo, které ještě nezačalo, kliknutím na možnost „Vybrat kolo“ se vám automaticky otevře nabídka zápasů hraných v tomto kole spolu s nabídkou her a kurzů na daný zápas. Níže jsou uvedeny nabízené sázkové možnosti:

 

  • Konečný výsledek: Výsledek po 90 minutách (1 - výhra domácího týmu; 0 - remíza; 2 - výhra hostujícího týmu)
  • První poločas: Výsledek po prvním poločase (1 - vede domácí tým; 0 - remíza; 2 - vede hostující tým)
  • První dá gól: První gól dá (1 - domácí tým; 0 - nikdo nedá gól; 2 - hostující tým)
  • Celkový počet gólů: Celkový počet gólů vstřelených v zápase (nad; pod)
  • Přesný výsledek: přesný výsledek po 90 minutách zápasu (0:0 až 3:3; ostatní)
  • Handicap: Výsledek události se určí přičtením handicapu ke konečnému skóre (1 - výhra domácího týmu; 0 - remíza; 2 - výhra hostujícího týmu)
  • Asijský handicap (AH): Asijský handicap je sázka, kde je celková sázka rozdělena na 2 stejné části. První část sázky se týká celého čísla a druhá část sázky desetinného čísla. Pro tento typ sázky je nabízen jeden (jednotný) kurz.

 

CASHOUT

Možnost 'Cashout' je ovlivněna několika faktory, jako jsou datum a čas vsazení, výše vkladu, počet zápasů, které se v daném okamžiku hrají a kterých se sázka týká, jejich kurz, stav, vybraný typ hry a také aktuální dění v zápase, pokud se jedná o Live sázku. Systém sám rozpozná, zda je v danou chvíli možné provést Cashout. Cashout tedy není možnost, která je k dispozici vždy, a omlouváme se, pokud v daném okamžiku nenabízíme aktuální částku pro vyplacení Cashoutu.

 

FIKTIVNÍ DUEL

 

  1. Jedná se o sázku na týmy, které nehrají přímo proti sobě, ale během jednoho dne každý proti jinému soupeři. Sázky na góly se u obou mužstev počítají z reálného zápasu. 
  2. V případě, že dojde ke zrušení zápasu u jednoho týmu, je tento fiktivní duel vyhodnocen kurzem 1,0.
  3. V případě přerušení jednoho z utkání platí pravidla platná pro všechna fotbalová utkání.
  4. Akce z nabídky „fiktivní duely“ lze kombinovat se všemi jinými událostmi z hlavní nabídky, kromě akce, které je účastníkem.
  5. Výsledky zápasů „fiktivních duelů“ zohledňují pouze branky vstřelené týmy v zápasech, které jsou předmětem sázení v aktuálním kole.
  6. Pokud tým hraje dva zápasy v rámci jednoho kola a byl předmětem sázení v nabídce „fiktivní duely“, všechny sázky na nabídku „fiktivní duely“, kterých byl účastníkem, budou neplatné a kurz bude považován za 1. .
  7. Prvně jmenovaný tým a druhý jmenovaný v pomyslném souboji neurčují domácí tým, tedy první jmenovaný tým v hlavní nabídce může být hostem a naopak.



1. STEP

Magic is beautiful


2. STEP

Unicorns do exist


3. STEP

Little sparkles and stars


1. step - Magic is beautiful

 

2. step - Unicorns are real

 

3. step - Little flying sparkles


FREE MAGIC


Proin vestibulum tempor tempor. Quisque tincidunt eros accumsan velit lobortis, at dictum dolor accumsan. Duis ultrices faucibus nisl quis consectetur. Quisque sagittis urna eu est auctor, in scelerisque purus iaculis. Donec eu magna lectus. Nulla sed neque eget ipsum sagittis condimentum.


Sweet cookie Has no calories Burgers
100-250 calories 20 calories Pink cat
Purple cat
251-500 calories 40 calories) Sizzle Mind
Sizzle Mind
501-1000 calories 50 calories Superstar
Superstar blue
1001-2000 calories 100 calories Magic Glass
Sweet tooth
2000 calories more 200 calories Simple Gin
Purple rain

Proin vestibulum tempor tempor. Quisque tincidunt eros accumsan velit lobortis, at dictum dolor accumsan. Duis ultrices faucibus nisl quis consectetur. Quisque sagittis urna eu est auctor, in scelerisque purus iaculis. Donec eu magna lectus. Nulla sed neque eget ipsum sagittis condimentum.

Máš k dispozici vlastní omezení. Tady můžeš nastavit limity.